Monday 9 January 2017

CIKEBOMM CIKEBOMM SUPERGUNA



Bismillah

ULTRA-MOISTURIZER

Krim ni layak digelar sebagai krim serbaguna. Jom kita tengok apa komen orang yang dah pakai :

1)Mar guna Ultra utk face & body. Sapu di muka selepas cuci muka, act as a base sebelum apply cream/bedak. Sebab kulit kering. Dan body kalau kering, luka. Bagus sangat, it hydrates, repair, nourishing. 😊

2)Anak ita ni..kalau kena gigit nyamuk mesti jd teruk..bengkak2..merah2..jd kudis..Pastu..dia akan garu sampai berdarah..Sejak guna ultra ni..dia kurang asyik nak garu..Jd..cpt elok..parut pun kurang..Sbb bila gatal je..terus sapu ultra..dia tak jd nak tergaru2..cam tenangkn dia dr menggaru..
So..tak garu..takdela kudis..jd takdela parut..

3) Ultra is the best..
Guna utk semua..
Mmg jd lembut je kulit ni..head to toe guna..
Anak2 pun gunakn head to toe gak..
Anak2 pun gatal ke..luka ke..mesti sebut..sapu krim..sapu krim..
Ultra adalah idola kami sekeluarga sekarang ni..
Dimana2 shj..dlm apa keadaan pun..ultra..ultra..ultra..

4) Saya dan family mmg suke ultra ni sebabnye anak2 kalau kene gigit nyamuk, luka sapu ultra ni cepat lega. Sebelum ni ada dekat kaki anak2 yang bekas2 gigitan nyamuk(bila garu-garu kdg sampai berdarah) saya sapu ultra parut2 tu dah makin pudar. Untuk saya pulak ultra ni suka sapu dekat jari-jari kaki dengan tumit. Sebab jari2 kaki dengan tumit saya kering dan mengelupas2 putih2, kasar2 tapi lepas sapu ultra nampak makin moist

5)ekzema- Saya sapu pada anak sedara umur 8 bulan, terus hilang merah2 n gatal2 kat kulit dia. Ultramoisturizer sesuai utk dewasa, kanak2 dan bayi

6) Saya guna ultra as pelembap, anak kena ruam, anak gatal2, so far efek dia cepat reda dan kurang anak2 menggaru.

Ada banyak lagi sebenarnya. Tapi saya pilih yang ini saja ye. Kesimpulan yang dah guna, diorang kata best untuk insect repellant, ruam, gatal gatal, pelembap muka, siku, tumit, gigitan nyamuk, parut, lenguh lenguh sendi hilang lepas sapu dan campur dengan argan oil.

Harga RM20 untuk 15G.

#freshpicks
#natural
#organic
#exclusivelyfreshmadehandmade
#aPerfectgiftforU
FreshPicksKedah
0135844097


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana datang ke blog saya, jangan segan untuk utaran pendapat & cadangan.