Monday 11 September 2017

Feedback Positive Fresh Finishing DD Cream Freshpicksbycherrynazri



Assalammualaikum...

Saya sendiri pengguna skincare daripada freshpicks, yala kan kita nak promote produk diri sendiri kena la try dulu... Kalau baik baru lah kita jual.. Alhamdulillah, selepas menggunakan produk skincare freshpicks kulit wajah saya semakin berseri tidak kusam lagi .... Mari kita check apakah produk skincare itu ya:










Nama Produk: Fresh Finishing DD Cream .
Harga: RM49
.
Saiz/Berat:5g
.
Kelebihan:
●Krim untuk meremajakan kulit.
●Menjadikan kulit lebih sekata dan kurang kusam.
●Memberi tampilan cantik pada wajah.
●Melembutkan dan melembapkan kulit.
●Mencerahkan kulit
●Tidak berminyak dan melekit.
●Bau wangi.
●Warna yang menarik nampak natural.
.
0135844097

Mari lihat kulit wajah saya dahulu dengan sekarang:
Gambar 2015
Gambar 2016





2 gambar ni awal janury 2017 1st try produk skincare daripada freshpicks..




Alhamdulillah ketiga-tiga gambar di bawah ini ambil bulan SEPTEMBER 2017...



Saya sangat berpuas hati .... Xperlu makeup tebal-tebal untuk muka flawless, glowing, and soft gitewwww..... hanya dengan produk skincare freshpicks... berminat whatsapp naih 0135844097,... 
bulan ni ada offer dd cream tawww RM30 ... 

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana datang ke blog saya, jangan segan untuk utaran pendapat & cadangan.